Ir para o conteúdo principal
Ir para o menu de navegação principal
Ir para o rodapé
Open Menu
Início
Arquivos
Equipe Editorial
Anúncios
Submissões
Normas para publicação
Orientações de Submissão
Template
Declaração de Ética e Boas Práticas na Publicação
Sobre
Sobre a Revista
Declaração de Privacidade
Contato
Buscar
Cadastro
Acesso
Início
/
Buscar
Buscar
Pesquisar termo
Filtros avançados
De
Ano
1993
1994
1995
1996
1997
1998
1999
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
Mês
janeiro
fevereiro
março
abril
maio
junho
julho
agosto
setembro
outubro
novembro
dezembro
Dia
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Até
Ano
1993
1994
1995
1996
1997
1998
1999
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
Mês
janeiro
fevereiro
março
abril
maio
junho
julho
agosto
setembro
outubro
novembro
dezembro
Dia
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Autor
Buscar
Resultado da pesquisa
Nenhum resultado encontrado
Idioma
Português (Brasil)
Español (España)
English
Artigos mais lidos
Mathematics for the early years at BNCC and reflections about the teaching practice
1794
Critical Mathematics and Financial Education: understanding, analyzing and making decisions
635
Tasks for teaching and learning first-degree polynomial equation in the 6th grade elementary school
512
Reconceitualizando as quatro operações fundamentais
478
Problem Solving: a teaching organization proposal for the learning of mathematical concepts
438
The mathematics of teaching and curriculum documents: history of the production of new knowledge
344
Mathematics Education in the Pedagogy Undergraduate egree
342
Assessment strategies: connections between Mathematical Mindset and Alternative Formative Assessment
316
Ubiratan D`Ambrosio e a Decolonialidade na Etnomatemática
314
The Perspectives and approaches of the VIII São Paulo Forum on Teacher Education for Mathematics Teaching
298
Universal Design for Mathematics Learning: A proposal for teaching decimal numbers
288
The decolonial perspective of ethnomathematics as a resistance movement
275
A Boniteza de Paulo Freire na Educação Matemática
272
Public curriculum policies for the education of teachers who teach mathematics
271
Academic knowledge in the ethnographies of indisciplinable local knowledge: ethno-mathematics and other ethno-x
263
Teaching and learning of Linear Systems in education teacher through Problem Exploration-Posing-Solving
262
The teacher training for mathematics education from the perspective of intercultural practices: indigenous peoples, traditional black communities, and rural education
247
Professional and academic profile of teacher educators who work in Mathematics and Pedagogy Degrees
245
The end of the cognitive empire: the affirmation of the epistemologies of the South
236
Quantity notion presented by pre-school children from activities based on Reggio Emilia approach
232