Vol. 20 No. Edição Especial: (2023): VIII Fórum Paulista de Formação de Professores que Ensinam Matemática
Editores convidados:
Prof. Dr. Armando Traldi Jr - IFSP/Campus São Paulo
Prof. Dr. Rogério Marques Ribeiro - IFSP/Campus Guarulhos
Published:
2023-09-28
Artigos Científicos
-
The Perspectives and approaches of the VIII São Paulo Forum on Teacher Education for Mathematics Teaching
Visualizações do artigo: 206 pdf (Português (Brasil)) downloads: 243 -
The mathematics of teaching and curriculum documents: history of the production of new knowledge
Visualizações do artigo: 296 pdf (Português (Brasil)) downloads: 242 -
Mathematics Education in the Pedagogy Undergraduate egree
Visualizações do artigo: 234 pdf (Português (Brasil)) downloads: 254 -
Knowledge specific to teaching in the Mathematics Degree
Visualizações do artigo: 206 pdf (Português (Brasil)) downloads: 166 -
Professional and academic profile of teacher educators who work in Mathematics and Pedagogy Degrees
Visualizações do artigo: 253 pdf (Português (Brasil)) downloads: 182 -
Public curriculum policies for the education of teachers who teach mathematics
Visualizações do artigo: 245 pdf (Português (Brasil)) downloads: 180 -
The teacher training for mathematics education from the perspective of intercultural practices: indigenous peoples, traditional black communities, and rural education
Visualizações do artigo: 177 pdf (Português (Brasil)) downloads: 198